Понеділок, 19.11.2018, 14:41
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Мій профіль | Вихід 
Меню сайту
Категорії розділу
Актуальні новини [299]
Актуальні новини
Наше опитування
Яка форма методичної роботи є найбільш ефективною для професійного зростання
Всього відповідей: 312
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Актуальні новини

«Учитель року – 2018» номінація «Фізична культура»

 Освітянський конкурс «Учитель року - 2018» крок за кроком стає історією. Його учасники отримали ще один урок життя, на якому панувала атмосфера особливої довіри, щирості, відвертості та натхнення.

Упродовж майже тижня дванадцять пять  найкращих, харизматичних, креативних, компетентних педагогів, готових діяти на випередження та бути в авангарді сучасної системи фізичного виховання, гідно змагалися за звання переможця. Володимирецький район та Рівненську область у м.Запоріжжя представляла вчитель фізкультури Суховільського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів-ДНЗ» Марковець Марія Василівна.

     Упродовж трьох днів тривали перші конкурсні випробування: тестування з фахової майстерності, «Методичний практикум», «Практична робота», змагання на прояв професіоналізму, витримки, психологічної стійкості, віри у себе та свої сили. Учасники мали можливість розкрити свої професійні здібності і напрацювання, поділитись власним досвідом з колегами, взяти щось найцінніше для подальшого свого зростання.

      Довго не покидала думка, що журі не знає мети і завдань конкурсу. Бо ті критерії, які члени журі висунули щодо оцінювання методичного практикуму і практичної роботи під час відбіркового туру, не відповідали вимогам сучасного уроку за жодною позицією. То була традиційна методика тренування, яку бажали побачити журі в усіх конкурсних випробуваннях. Тому 75% практичних робіт і уроків – ідентичні, класичні, частіше – авторитарні.

По завершенню для всіх учасників настав хвилюючий день, вони дізналися імена тих, хто залишить конкурс. Були сльози розставання та щирі посмішки друзів, адже, учасники вже встигли стати однією родиною. Визначилися 12 фіналістів, в числі яких Марковець Марія Василівна.         Вони продовжили боротьбу. Відповідно до Положення, усі бали, які були набрані в попередньому відбірковому турі, анулюються. Отже, знову все з початку, з нуля!

На учасників чекали підготовка до конкурсного випробування «Урок» та безпосередньо «Навчальний проект». Метою останнього є виявлення вміння конкурсантів проектувати дослідницько - пошукову діяльність учнів. У межах визначеного фаховим журі часу учасники презентували технологічні карти власних навчальних проектів упродовж 20 хв., відповідали на запитання журі – до 5 хв.

      Визначилися групи (4 особи в кожній), які за графіком виконуватимуть конкурсні випробування – навчальний проект і урок.

       Проблеми проектів за жеребом –  «Формування соціальної та громадської компетентності засобами фізичного виховання», «Наявність учнів, які за станом здоров’я віднесені до спеціальної медичної групи» «Індивідуально-диференційований підхід – компонент особистісно-орієнтованого фізичного виховання учнів». Це – необроблене поле теорії та методики фізичного виховання! І конкурсні уроки, і навчальні програми не містять на сьогодні методичного забезпечення індивідуально-диференційованого, а тим більше особистісно-орієнтованого навчання учнів на уроках з фізичної культури. Куди спрямовувати свої педагогічні зусилля – вказано, а як – ні. Тому сучасному Педагогу на сьогодні в зазначеному аспекті – роботи непочатий край!

    Усі проекти викликали в членів журі неабияку зацікавленість, тому що серед проблемних питань, завдань проектів учасники обов’язково торкалися позицій здоров’я, здорового способу життя, активного дозвілля, самовдосконалення своїх вихованців, які мають відмінності не лише за показниками медичного огляду, а й за типом ставлення до фізичної культури й спорту, тематикою зацікавленості, власним життєвим досвідом. 

     Найцікавіше почалося! Це – конкурсні уроки. Під час конкурсних уроків не покидало бажання займатися разом з учнями, яким за жеребом випала честь бути причетними до подій, зануритися у цікаві завдання та форми роботи, запропоновані конкурсантами.

Методичними «родзинками» визначено:
- інтерактивні вправи щодо правил безпечної поведінки на уроці (Марія Марковець);
- функціональний дихальний тренінг (Марія Марковець, Марія Глоба);
- рефлексія «коло друзів» (Марія Марковець; Марія Глоба; Микита Ненашев);
- колова розминка з різними м’ячами (Микита Ненашев);
- дитячі ігри Роландаса Радвіли (Микита Ненашев);

- степ-аеробіка (Інна Денисюк);
- методика Kinds Athletics (Інна Денисюк);
- нестандартні прийми закріплення техніки виконання низького старту, стартового розбігу (Інна Денисюк);
- кроссфіт (Марія Глоба).

    Уроки, які проведені сьогодні, показали, що повільно - потрохи ми все ж таки зміщаємося до Нової Української школи, хоча цей процес відбувається за принципом «два кроки вперед, один назад». Усі уроки – справжній методичний десерт! Цього варто було очікувати весь тиждень! Конкурсі випробування підійшли до завершення. За рішенням журі диплом Переможця конкурсу від Міністерства освіти і науки України та грошову премію в розмірі 5000 грн. отримав Лазебний - Чоловський Дмитро Миколайович, учитель фізичного виховання СШ № 216 Оболонського району м. Києва;

Дипломи Лауреатів за ІI і ІІІ місця та грошові премії відповідно у розмірі 3000 і 2000 грн. отримали учителя фізичної культури Марковець Марія Василівна, Суховільський НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ» Володимирецької районної ради Рівненської області; Ненашев Микита Юрійович, КЗ «Середня загальноосвітня школа № 19» Кам’янської міської ради Дніпропетровської області.

      Щиро радіємо за усіх переможців, особливі вітання шлемо Марковець Марії Василівні  - наснаги і творчості у роботі, міцного здоров’я, нехай не покидає оптимізм і позитивний настрій!

        З перемогою Вас, Маріє Василівно!

Категорія: Актуальні новини | Додав: kayuns2 (05.05.2018)
Переглядів: 71 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту



Національна дитяча гаряча лінія